Nerelerdeydik?

Efem sağolsun mahkeme tüm wordpress.com’lara yasak getirdi bizde yazamaz çizemez olduk. Yoksa sizi unutmak mümkün mü?

Reklamlar

Öss Sonuçları

Evet arkadaşlar ben İstanbul Ticaret Üniversitesi’ne yerleşmiş bulunmaktayım. Diğer yerleşen arkadaşlarda burada paylaşırlarsa sevinirim. Herkese başarılar.

Saygı ile..

Balo Fotoğrafları

[rockyou id=80495798&w=426&h=319]

Aykut Adamı Bekletir

Efem dün Eminönündeydik! Neden? Aykutla buluşuverecektik. E onunda nedenini sormayverin. İş güç muhabbet. Altıda buluşalım dedi bizim insan evladı. Sonra ben onu aradım; “Oğlum sen gelmezsin altı der yedide gelirsin, hadi yedi olsun saatinde ol orda”. efem saat sekizde geldi kendileri.

Peki bir saat ne yaptım ben oralarda? Öğrendimki oldukça fazla arap turist var İstanbul’da. Tarihi Balık saçmalığı gene başlamış. Her yer pislik dolu. Yere çöp atan gerzeklerin taaa… Sonra geçtim yeni camiiye. Bir arap hatun gördüm, öyle kaldım. Fevkalede güzellik. zaten esmer karılara her zaman bir zaafım olmuştur. Ama bu başkaydı. “Anne bu başka bunu alalım” “Geçenkisinede öyle dedin :D”

Neyseki bir saat sonra gelen bir telefon arkadaşımızın buluşma yerinde olduğunu bildirdi. Hızla yol aldık o dediğim yere. Şişli muhallebeci, cevahir derken gezdik tozduk. Geriye kalan pek bir şey yok. Aykut bir koltuk hediye edicek onun sözünü aldık.

Bakacaz görecez. Eğer hediyemi alırsam burada yayınlarım fotosuyla beraber.

Tercihler Yapıldı, Bilgi İşlemciler Açıkta

Uzun süredir sayfayı güncelliyemiyorum. Nedeni ise çok yoğun bir şekilde sözleşmeli işleri yetiştirmeğe çalışmamdır. Bu arada fırsat bulup İstanbul Ticaret Üniversitesine gittim (Mehmet Samet Pak ile) ve dönüşte okula uğrayıp diplomamı ve yıllığımı aldım. Yıllıktan burada bahsettim. Mavi Ajans firmasını bir daha kınıyorum.

Arkadaşlarımın hemen hepsi (sorduklarım) tercihlerini yapmışlar. Hayırlısı olmasını diliyorum. Dış Ticaret bölümünde okuyan arkadaşlarımızın hemen hepsi İstanbul içerisinde üniversiteye girebileceklerini öğrenmiş bulunmaktayım. Lakin Bilgi İşlem öğrencileri maalesef sürtecekler gibi.

Mehmet Samet, Ufuk, Naim ve Ben İstanbul Ticaret üniversitesine girmeyi hedefliyoruz. İnşallah olur. Arada kazayla Emir ve Ali’de gelse hiç fena olmaz.

Diğer taraftan hayırsız arkadaş Aykut çok hayırlı arkadaş Muhammed’de tercihlerini yapmışlar. Merve yapamıcam falan dedi tam bir bilgim yok. Sercan’da uzun süredir msn’e girmediği için konudan bihaberim. Yılmaz’ada hiç sormadım.

Öncelikle tüm arkadaşlarıma Üniversite hayatlarında başarı mutluluk bol kazanç bol aşk ve meşk diliyorum. Açıköğretime direk geçmeyi düşünen kardeşlerimede iş hayatlarında başarılarının daim olmasını umut ederim. Yeni dönemde Öss’ye hazırlanacak arkadalarada bol bol öpücük.

Birde Eylül’ün ikinci haftası düşündüğüm tatilden haberdar etmek istedim siz değerli kardeşlerimi. Büyük ihtimal (arkadaş bulabilirsem) Doğu Karadeniz turuna gitmey bulamazsam Emir’lerin yazlığına kaçmayı düşünüyorum. Umarım güzel şeyler başarabiliriz. (Hadi hayırlısı bakalım.)

Önümdeki dönemde (2007-2008) çok yoğun bir şekilde bilgisayar çalışmağa başlıyorum. Bir kaç projeyede imza atacağım. Hafta içi gündüz iş akşamları okul hafta sonlarıda kursa gideceğim. İlk 6 aylık dönemde ingilizce kursuna sonraki dönemde programlama kursuma ikinci senede tasarım okulunu bitirip üniversite bittiğinde tam teşekküllü bir eleman olmayı ve direk bilişim holdinglerinde bir yere kapak atmayı hedeflemekteyim. Bu arada ikinci sene 4 senelik açıköğretime yazılarak askerliği daha kısa yapmayı düşünmekteyim.

Hayalleriniz hep sizinle olsun efem..

Yıllık Denilen Rezillik

Fotoğraf çekimi için gittiğimiz Mavi Ajans firması kendilerinden bahsederken biz şöyle firmayız böyle işlerimiz var demişlerdi. Gelin görünki bir firma bu kadar mı kötü iş çıkarabilir. Her zaman ki gibi klasik türk esnafı modeli cevap vereceklerine adım gibi eminim. Eee sizin okulunuz böyle istedi. Ya da okulunuz az para verdi. Sen dediğin gibi büyük firmaysan böyle dandik bir işi yapmazsın kardeşim olur biter. Sen yapmazsın diğer lafım ona dandik firmalar yapar.

Rezillikti, başka birşey değil. Şaka sayfalarımız kaybolmuş, bir sürü arkadaşımızın yorumları gösterilmemiş. Tam anlamıyla rezalet. Hepsini geçtim fotoğraf çekilirken 35 ytl karşılığında aldığımız paket fotoğraflar içerisinde cd parasıda alınmış bu cdler nasıl olcaksa okul balosunun video’su ve tüm çektirdiğimiz fotoğraflar koyulacaktı. Oda yerine getirilmemiş.

Yazıklar olsun… Yıllık değil Rezillik.. Niye bu kadar sinirleniyorum onuda açıça söyliyeyim. Birçok öğretmenimiz yıllık almak istemeyen öğrencileri ikna etmek için ne demişlerdi? Bu sizin bir ömür boyu saklanacak gördükçe duygulanacağınız liseden kalan yegane hediyedir. Böyle bir yıllık ne saklanabilir nede geriye döndükçe hatırlanabilir. Birde onca toplanan paraya rağmen reklam alınmış. Yuhh diyorum..

Davetiyeni İste Gelsin

Beyogluticaret.wordpress.com blogunda daha etkin olmak, fotoğraflarını, şiirlerini ve yazılarını paylaşmak artık daha kolay. Hemen bu yazının altına davetiye isteğini yazıyorsun formdaki verdiğin mailine davetiyen anında yollanıyor. Hep birlikte daha eğlenceli dünyalara daha interaktif giriyoruz. 🙂


Nedir?

Bu Sayfa Beyoğlu Ticaret ve Anadolu Ticaret Meslek Lisesi Mezunlarının Güncesidir.

Popüler Yazılar

Blog Stats

  • 56,668 hits